top of page

מעצבת החודש - שני ברגר אביגל - בעלים של סטודיו Pha

שני ברגר אביגל, הבעלים של סטודיו Pha משתפת אותנו בצבע האהוב עליה בתקופה האחרונה - כחול בוהק בגוון Down Under מבית color.


"גוון ה-DOWN UNDER הייחודי משמש אותנו המון בעיצוב חללים מסחריים. מדובר בצבע עם המון נוכחות, אי אפשר להתעלם ממנו ויש לו עוצמות ונוכחות.

הצבע המיוחד והלא שגרתי הזה תופס מקום מאוד משמעותי בעיניים שלנו ומעביר לנו תחושות מעצימות כגון: חדשנות, נועזות, אנרגיה גבוהה ורעננות. הגוון מייצר פוקוס במקומות הרצויים ומשמש כתשתית מצויינת לצבעים שמסביבו.



עיצוב סטודיו MAYU

אחד הפרויקטים שעליהם נרצה לשים את הזרקור הוא סטודיו MAYU, סטודיו לנשים בלבד שמטרתו היא לעזור לנשים להתחזק, לאהוב את הגוף שלהן ואת עצמן. MAYU ברמת משמעות השם, נותנת דגש ל״את״- את המרכז. התפקיד שלנו היה לייצר תחושה עיצובית שמעבירה את רוח הדברים.



״אתה לא יכול לבנות קתדרלה ביום אחד״

התמקדות בהתפתחות הנפש והפתרונות של MAYU בשילוב עם הנוף עוצר הנשימה בסטודיו הם אלה שהנחו אותנו בפרויקט.

חיזוק תחושת האני ה״חדש״, מקצבים משתנים שמרפררים לעולמות הכושר, פריצת גבולות, נוכחות, חדות פיזית ועיצובית והנוף הם אלו שעזרו לנו בחידוד תחושות אלו באמצעות העיצוב.

החלל שעיצבנו מאפשר ומדגיש את תחושת הדינמיות ותהליך השינוי בעזרת חומרים שיוצרים השתקפויות ואקססוריז כגון מראות שמגדילות את המרחב ומכניסות את האור הטבעי ובכך נוצרת התחושה שהחלל משתנה יחד איתנו (יחד עם שעות היום) ומעניק המשך ישיר מהחוץ לפנים.

הגוון הכחול העמוק של DOWN UNDER מעניק לנו המשך ישיר לים ובכך מחבר לנו את החוץ לפנים בהרמוניה ודיוק."



גוונים משתלבים לחלל המושלם

הכחול הוא צבע ראשוני ועקב כך שהוא בסיס להמון צבעים. הוא יעבוד בצורה מדויקת עם מגוון מאוד רחב של גוונים. הוא ירגיש לנו טוב עם צבעים משלימים כמו הצבע הכתום, וגם עם צבעים מקבילים כמו הצבע הצהוב והירוק או האדום והורוד. זה אולי ירגיש נועז, אבל התוצאה תהיה מושלמת.

שמות הגוונים המשתלבים מבית COLOR הם: Juicy, So Fresh.


טיפ לסיכום

אל תפחדו להשתמש בצבע. צבע = אנרגיה.

תבינו איזו אנרגיה אתם רוצים להכניס למרחב שלכם ולפיו תבחרו את הצבע המדויק לכם.


אינסטגרם - לינק

אתר - לינק


 


bottom of page
Colors Open SUPPORT widget