top of page

הכירו את גוון החאקי הטבעי Mother Earth

אחד הגוונים שמהווים טרנד נצחי, שפשוט תמיד נראים נכון, תמיד מחמיאים ועושים שקט בנשמה, הוא החאקי היפהפה. דגמנו את גוון החאקי המושלם, הבהיר והעדין שנקרא על שמה של אמא אדמה - Mother Earth.

אמא אדמה היא בהחלט סמל היציבות, היא הדמות ההורית העוטפת והגדולה שנותנת לנו תחושה ואמונה שיש מי ששומר עלינו.


הצבע החום הבהיר ידוע ביכולותיו לאזן ולהרגיע. גוון החקי בפרט משלב אלגנטיות מן הטבע ומכניס לכל חלל שהוא נמצא טון של אופי שלא מתאמץ להיות הכי נכון בחדר.

השילוב של הגוון בין הסמכותיות לרכות הופכים אותו לכל כך ייחודי ואהוב.


הצבע החאקי מוכר לרובינו דרך מדים, אם אלו מדים של צבאות (למשל חיל הים וחיל האוויר), מדים של תנועות נוער והוא גם פופולרי במיוחד בעולמות האופנה. מדובר בצבע רשמי, מכובד, לא מצועצע שמשרה בנו הרבה ביטחון.



קצת רקע על הצבע החום


מעצמו שמו של הצבע חום, כך גם שהוא מעביר חום וחמימות אמיתיים. מדובר בצבע השורשי ביותר, שמתחבר לאדמה, לטבע, לעצים, לבוץ, לבעלי חיים רבים כמו: דובים, כלבים, נצים ועוד.


הצבע החום מתקשרת לעקרונות כמו יציבות, ביטחון וחיבור לאדמה. הצבע מתאים מאד לאנשים שצריכים אנרגיה שתדחוף אותם להתקדם הלאה ולהתחבר לעצמם ולתנועה.


כמו כן, הצבע החום מסמל חריצות התמדה, עוזר בתחושת מיקוד ועקביות ומעביר תחושה של אמון, מסמל עקרונות של אמידות לאורך זמן, שורשיות ואף נצחיות (כמו העצים, האבנים, הסלעי והאדמה).






בואו נדבר על השילובים שהם Perfect Match עבורו:


Calmness

טון מרגיע של חאקי בז' בהיר ויפהפה שיוצר גוון שמתחשק ללטף כמעט.


Modest

גוון חאקי אפרפר בהיר ואלגנטי שיודע ליצור אווירה קרירה - חמימה מלאה בסטייל.


Dreamcatcher

הלבן החם האהוב עלינו שהופך את הקיר שלכם למנצח בכל תנאי.



אנחנו מזמינים להרגיש בנוח להתייעץ בכל זמן עם המעצבים שלנו להתאמת צבע מושלם לחלל שלכם. גם המומחים שלנו עומדים לרשותכם בצ'אט לליווי וטיפים לצביעה.

מחכים לשמוע מכם!

 

רוצים להזמין את הגוון Mother Earth אליכם הביתה?


 


bottom of page
Colors Open SUPPORT widget