top of page

הכירו את גוון הכחלחל ירקרק Living For Today

החיים שלנו מלאים בגירויים, אנחנו חושקים במשהו אחד ובמקביל בעוד כל כך הרבה דברים נוספים ולפעמים מתקשים בקבלת החלטות. בדיוק בשביל אנשים כמוכם, יצרנו את שילוב הצבעים המושלם הזה שעדיין לא החליט אם הוא ירוק או כחול, מה שבטוח - הוא מושלם!


לפניכם גוון ה - Living For Today שיוצר לנו הרמוניה מדהימה של גוונים בעיניים, ומתאים לאנשים שפשוט לא אוהבים לבחור, אלא לשלב בין כל העולמות. המיזוג המושלם בין הים לאדמה עושה נעים לכל נפש, וחכו עד שתראו אותו צבוע על קירות ביתכם, מדובר בחוויה על חושית.



קצת על הצבעים - ירוק וכחול


הצבע הירוק מסמן את הטבע והסביבה, ויש לו משמעות ישירה לצמיחה, רענון, התחדשות ומשם מוביל אותנו גם לבריאות, מזל, כסף, שפע, חיוניות ונעורים. צבע שוקק חיים על כל המשתמע בכך.


הצבע הכחול - אם הצבע הירוק מתחבר לטבע ולקרקע, אז הצבע הכחול מתחבר לטבע של השמיים והים. מדובר בצבע שמיוחד לאלים, צבע שמיימי שמבטא רוגע, השראה, הרמוניות, שלווה, זרימה ומפיג מתח, לחץ ופחד.


השילוב המושלם בין שני צבעי הטבע העוצמתיים הללו מאפשר לנו להנות מגוון מיוחד שלקח את כל הטוב מהטבע ויצר לנו משהו חדש ומרגש.



איזו אווירה יוצר גוון ה-Living For Today על החלל שלנו?


אם אתם אנשים שאוהבים לפתוח את החלון ולראות את מזג האוויר הסגרירי, ספק חורפי שמחמם לכם את הלב, הגוון המושלם הזה הוא בשבילכם.


Living For Today הוא אישיות, יש לו אופי שלא דומה לשום דבר אחר. הוא מפוצץ בסטייל, הוא גוון לא קונבנציונלי והוא

הכי מתוחכם וחכם בחדר. יש בגוון הזה תופעה בלתי מוסברת, שהוא יוצר בחלל שלנו אווירה של אמנות, השראה, עומק ומחשבה, הוא מצוין לחדרי שינה ומחדד מוחות בחדרי עבודה.



בואו נדבר על השילובים שהם Perfect Match עבורו:


Counting Stars

גווני השלג הלבנים מעטרים את הצבע הירקרק הקריר ומכניסים להם עניין.


Just Be

טורקיז עמוק שמשתלב מושלם על הירוק האפרפר והופך אותו למאסטר פיס על קיר.


Fresh Mint

ירוק מנטה בהיר ומרענן שמכניס אור בוהק ופן אמנותי לתוך קירות ביתכם.



אנחנו מזמינים להרגיש בנוח להתייעץ בכל זמן עם המעצבים שלנו להתאמת צבע מושלם לחלל שלכם. גם המומחים שלנו עומדים לרשותכם בצ'אט לליווי וטיפים לצביעה.

מחכים לשמוע מכם!

 

רוצים להזמין את הגוון Living For Today אליכם הביתה?


 


bottom of page
Colors Open SUPPORT widget