top of page

צבעים שעושים חשק לעבוד - הטיפים לצביעת משרדים מעוררי השראה

בין אם ידעתם ובין אם לא, אדם מבלה את רוב חייו הבוגרים במקום העבודה שלו. למעשה, כשאנחנו אומרים שהמשרד הוא הבית השני שלנו, יהיה יותר נכון לחשוב שהוא כמעט הבית הראשון שלנו, מאחר ואנחנו מבלים בו לפעמים אפילו יותר.


משרד הוא המקום שלנו ליצור, להמציא, לייצר ולברוא מציאות חדשה ולשדרג את העולם עם שירותים שתפקידם לעשות אותו טוב יותר, שם למעשה הכל מתחיל.

אז מספיק ברור לכולנו למה חשוב שסביבת העבודה שלנו צריכה להיות נעימה, יפה ואטארקטיבית, לא ככה?


תכניסו קצת צבע למשרד


צביעת משרדים היא תנאי כמעט הכרחי כדי לייצר לנו מקום עבודה מעורר השראה ואסתטי. משרדים מעוצבים ובעלי אישיות ייחודית כבר הפכו לסטנדרט די בסיסי היום, ולרוב תראו משרדים שהם לא המשרדים הדיפולטיביים של הקבלן, אלא ש"כל קיר בצבע"!


יש אינספור דרכים לבחור איך לצבוע משרד בצורה יפה ומרשימה, ואכן חשוב להקפיד על כך ולזכור שמגיעים אל המשרד מדי יום לקוחות, עובדים, ספקים, לקוחות פוטנציאליים ואנשים שמקבלים את הרושם הראשוני עלינו, כבר ממבט על החלל שלנו.



אז איך מחליטים על צביעת משרד?


צבעי מותג - לכל מותג יש לוגו, יש שפה גרפית ויש DNA. אותה השפה והצבעוניות צריכה לעטוף את כל חלל המשרד, מהקירות ועד לאקססוריז. מכאן שחשוב שתהיה אחידות ונראות ברורה ומובהקת לברנד שלכם.


גוונים אחידים או שילובים - זה לא סוד שתמיד נמליץ לכם להיוועץ בשירותי מעצב/ת פנים שינחו אתכם לצביעת הגוון או הגוונים הנכונים ביותר למותג שלכם, כמו גם שיהיה נכון שימליצו לכם איך נכון לשלב את הצבעים, אם בכלל.


צבעי קיר נקיים - יש הרבה מאד משרדים שמעדיפים לשמור על הקירות שלהם ניטרלים. יש משהו בגווני הלבן שהופך אותם לקלאסיים הנצחיים והם מקנים תחושה של דף לבן בכל יום ורגע מחדש. עם זאת, נמליץ כמובן להכניס עניין לחלל עם אקססוריז שכן יכניסו עניין וחמימות לבית העסק, עדיף כמובן בצבעי המותג, כמו גם שתוכלו תמיד להעביר מברשת צבע על רהיטים כמו ארונות ושידות, והרי לכם סטייל מתוחכם ומשודרג.



לכל משרד יש את האופי שלו


אנחנו בטח לא צריכים לגלות לכם שלכל צבע יש אופי ייחודי, יש משרדים שרוצים להעביר טון יותר שובב, יש משרדים שרוצים להיות המילה האחרונה בחדשנות, וכמובן שיש את המשרדים שאוהבים להשאיר את התחכום בראש שלהם ובסביבה שלהם הם מעדיפים לבחור בצבעים שיעשו נקי ורגוע בעין.

הצבעים יודעים לייצר לנו את התחושה והאופי שהיינו רוצים שהסביבה שלנו תרגיש, ולכן חשוב לבחור אותם בדיוק רב.



אז איך שלא תחליטו, העיקר שתהנו ממה שאתם רואים בכל יום עבודה מחדש.

 









bottom of page
Colors Open SUPPORT widget