top of page

TAKEANAP X COLOR

במפגש אמנותי, יצירתי ומהנה נפגשנו עם חברת TAKEANAP , ליצירה משותפת: יצירת גווני צבעים על ידי COLOR הזהה לצבעי המצעים האדמתיים והנאיביים של TAKEANAP. המפגש של צבע בצבע הוליד תהליך יצירה מעניין ומפגש של אנשים יצירתיים במיוחד. שיא השת"פ נחתם ביום צילומים מיוחד בו נוצרו יצירות אמנות מרגשות וייחודיות שאנו גאים להציג לכם כאן:

 

בשנים האחרונות גברה ההבנה שהכדור עליו אנחנו חיים הוא אחד, ומשאבי הטבע שבו אינם בלתי מוגבלים. עם ההבנה הזו החלה ההתייחסות אליו כאל בית, ובהדרגה המושגים "טבע" ו"בית" התאחדו. המגמה של פריטים מחומרים טבעיים ומתכלים בעיצוב הבית התעצמה, ואיתה המשיכה לצבעים טבעיים ולמוצרים איכותיים שיחזיקו מעמד שנים.

בית וטבע, הם גם הערכים המשותפים שהובילו לשת"פ בין חברת יעקבי ל - TAKEANAP.



המצעים של TAKEANAP מיוצרים מבדים אקולוגים, בעיצוב על-זמני ובאיכות גבוהה שמשתבחת עם הכביסות. החברה דוגלת בהשקפה ירוקה והפריטים מאוחסנים, נארזים ונשלחים - ללא שימוש בפלסטיק. אל פלטת הצבעים המונכרומטית המזוהה עם המותג מראשיתו, הצטרפו גוונים חדשים בהשראת עולם הטבע: טרקוטה, ירקרק וורוד פודרה.

ביעקבי פיתחו קטגוריה חדשה: Color By Jacobi, קולקציית צבעי קיר בגוונים שנבחרו בקפידה, ומתלווה אליה מוצר ייחודי שנועד להקל על בחירת הצבע: מדבקת קיר עם הגוון הנבחר, שניתנת

להדבקה והסרה בקלות, כדי שתוכלו לבחון איך יראה הגוון בחלל הבית שלכם – לפני הצביעה.


בשת"פ בין המותגים פיתחו ביעקבי צבעי קיר בגוונים התואמים לאלו של TAKEANAP , כדי לאפשר לכם לעצב חלל אחיד והרמוני, בגוונים מדוייקים.


צבע הוא לא רק גוון, צבע הוא אוירה.

צבע משדר מסר, ומגיע עם סט רגשות שמשוייכים אליו, וניבטים ממנו:

 

כשהמחשבות מתרוצצות וקצב החיים מטורף, אדמה היא חיבור למקור, עוטפת ומכילה.


לצלול אל התת מודע, אל העומקים הרגשיים, באומץ וקבלה. שם קורה הקסם.


אהבה עצמית היא להיות טובים אל עצמנו ואל הסביבה. שאיפה להרמוניה פנימית וחיצונית. לתת מעצמנו ולדעת לקבל.

 

תרצו לראות איך ייראו הגוונים מהשת״פ בחלל הבית שלכם?

לחצו על אחת מהתמונות מתחת והזמינו עוד היום את הגוון במשלוח מהיר עד הבית. לא בטוחים? הזמינו מדבקת דוגמה שתדמה בדיוק איך ייראה הגוון בחלל הבית שלך!





bottom of page
Colors Open SUPPORT widget