top of page

טיפים לצביעת חדר באווירת ג'ונגל וטבע

אחד הטרנדים היותר בוערים היום בעולמות עיצוב חדרי הילדים, ואפילו חללי בתים שאוהבים לצאת מגדר הנורמה, הם חדרים הצבועים ומעוצבים בהשראת הטבע הפראי של הג'ונגל.


הרשת מפוצצת בתמונות וצילומים מעוררי השראה מחדרי ילדים עם ג'ירפות ענק, קופים שמתפסים על הקירות, מדבקות עצים על הקירות, ובעיקר הרבה צבע ואווירה שוקקת חיים שמכניסה לנו וייבים של טרזן לנפש ומשמחת את הלב של הילדים שלנו (וגם את שלנו, בואו נודה).


יש משהו בארבע קירות שיכול מהר מאד לשעמם אותנו ולקבע אותנו מחשבתית, ולכן הרבה מאד אנשים ירצו להשתולל ולייצר בפנים תחושה של 'בחוץ'.

אז אם אתם אנשים שאוהבים ירוק, טבעי ופחות מתחברים לשגרתי ולרגיל, יש לנו אחלה של ערך לתת לכם.


האלמנטים שיהפכו את החדר לג'ונגל פראי מרגש


צבע קיר מעולמות הטבע - צבעים של חומים, ירוקים וכתמתמים מלאי חיים שמעלים לנו את האדרנלין רק מצפיה בהם. לרוב הצבעים הנועזים יותר יתאימו לחדרים שהחליטו שהם הולכים "עד הסוף" על אווירת הג'ונגל הסוערת והסוחפת.



קירות בצבעים ניטרליים לטובת תליית תמונות טבע - תוכלו לבחור מנגד לאפשרות הראשונה, בצבעי קירות קרמיים יותר, חומים בהירים או לבנים שיתנו איזון ובאלנס לכל מה שקורה בחדר.




תפשילו שרוולים וציירו על הקירות - בורכתם ביכולות ציור מרשימות? קדימה, קחו את המושכות ותפגינו את היצירתיות שלכם על הקיר. ובתכלס? רובנו אוליי לא ציירים, אבל יכולים לקנות שבלונות של עלים, עצים, בעלי חיים שהם יותר בכיווני החד מימד ודו מימד ולכן עם צבעים בודדים נוכל לסגור פינות עיצוביות שיראו נפלא.


הכניסו אלמנטים טבעיים לצד צבעי הג'ונגל בטבע - למשל, נישות מעץ, ריהוט עץ, נדנדות מחבלים, סלסלאות קש ועוד. על חדר עם קירות שצבועים בגווני הירוק המיוחדים שלנו, אלמנטים צהטבע יכולים לעשות רק טוב ולגרום לגבולות הדימון שלנו להיטשטש.


 

הכירו את הגוונים הנבחרים שלנו שיכניסו לך טבע חי, מלא אדרנלין הביתה:



Into The Wild

ירוק אפרפר טבעי יפהפה שיהפוך את הבית ללוקיישן ג'ונגלי לכל דבר. צבע היער זועק מתוכו והוא גם סופר מודרני ועכשוי.


Touch The Ground

אם אתם פחות בקטע של הירוקים על הקירות ויותר אנשים של אדמה ומחבקי עצים, קבלו את הגוון המעלף שמאזן בין בז' ירוק ואפור ועושה לנו נעים בעיניים.


Mother Earth

קבלו חיבוק חם מאמא אדמה שמגניסה גוון חאקי טבעי וממלא לחלל החדר. מתאים למי שאוהב טבע נקי, אסתטי ונעים יותר.





bottom of page
Colors Open SUPPORT widget