top of page

חדר אחד, מספר גוונים - ככה עושים את זה נכון

למה להתפשר על צבע אחד כשאפשר להשתולל עם כמה במקביל?! אנחנו מאמינים שברגע שאתם יודעים איך משלבים נכון בין גוונים, אפשר וקל לייצר חללים מדהימים!


אז בואו נתחיל רגע ממתי ואיפה נהוג להכניס שני צבעים לחלל ולקירות?


צביעת חדר בשני צבעים מקובלים בעיקר בחדרי ילדים ובחדרי שינה, ולמרות זאת, אם נכנס בכם חיידק היצירה והארט, נראה לנו לגיטימי לגמרי שאתם תחליטו מה נכון ומגניב לכם, גם אם זה בחדר השירותים והמקלחת (:


לא מעט אנשים נוטים לחשוב שברגע שהכנסנו שני צבעים לחדר, מתחיל בלאגן ברמה הטכנית של הצביעה. אז תנו לנו לשמח אתכם ולרומם את רוחכם - זה פשוט ואתם לגמרי יכולים לעשות את זה בעצמכם (כל עוד אנחנו לא מדברים על ציורי קירות סטייל פיקאסו, שם העניינים יכולים להיות טיפונת יותר מורכבים).




אז מה האופציות לצביעה מרעננת ומלאת סטייל בשני צבעים בחלל שלכם?


* הפשוט שהוא מתוחכם - צביעת קיר אחד בצבע וששאר הקירות נשארים סולידיים בלבן.

יש משהו דרמטי בחדר כשיש קיר אחד עם נוכחות מפוצצת, שיוצר לנו טון של עניין בחלל.

כדי לקחת את החלל שלכם לרמה אחת למעלה בסטייל, אנחנו ממליצים על הנחת פריט / רהיט / עציץ מיוחד שיעמוד ממש על הרקע היפהפה שבחרתם, ותוכלו להנות ממעין יצירת אמנות אינסטגרמית / פינטרסטית בחדר.


* שמים פס - פסים צבעוניים לאורך החדר יכולים להפוך את הספייס שלכם למלא תחכום, להכניס בו ייחודיות ואופי ובעיקר לגרום לכם להרגיש שאתם נמצאים במקום לא שגרתי שאף פעם, אבל אף פעם לא משעמם בו. ולמרות זאת, אל תשכחו לוודא לפני כן שצבעי הפסים מגניבים ותואמים יחד.

ההמלצה שלנו? תכנסו לאינטרנט לקבל השראה רגע לפני שאתם באים ביציאה המגניבה הזאת.

אגב - הפתרון הזה יכול להיות מושלם במקומות וחללים שהתקרה בהם נמוכה יחסית.


* פס רוחבי - אפקט חציית הקיר הוא טרנד בוער שנוצר באמצעות חלוקת הקיר לשני גוונים של צבעים לרוחבם. מה שנהוג לעשות בדרך כלל הוא לבחור באותה משפחה של צבע, לצבוע את החצי העליון בגוון בהיר יותר של הצבע ואת החלק התחתון בגוון כהה יותר של הצבע.

שימו לב, במצב שכזה, חשוב מאד לייחס חשיבות למיקום הקו החוצה ולמקם אותו בצורה חכמה לפי הריהוט שמונח בצמוד לקיר, ככה שלא יראה חתוך ויהיה מיושר מעל או מתחת לאובייקט.





אז מה הכלים שאתם צריכים שיהיו לכם כדי לצבוע חדר בשני צבעים?


*עיפרון - במידה ואתם הולכים על צביעה של פסים או פס יחיד, תוכלו לסמן איפה הוא יעבור.


*פלס וסרגל - ציוד נדרש כדי למדוד את גובה הפס שתחליטו עליו מהרצפה ועד התקרה או לאמצע במידה והוא אנכי.


*מסקנטייפ עם דבק מוחלש - יעזור לכם מאד על מנת להימנע מלכולכים והפרדה בין צבעים, וחשוב שרמת הדבק תהיה מוחלשת כדי שלא נסיר חלקים מהקיר יחד איתנו.




 

אנחנו מזמינים אתכם להתחיל ליצור את החדר המעוצב ונוטף הסטייל שלכם כבר עכשיו. תוכלו למצוא אצלנו מגוון ענק של צבעים מומלצים שבחרו טובים המומחים שלנו מבלי לשבור את הראש מתוך אלפי הגוונים במניפה.



bottom of page
Colors Open SUPPORT widget