top of page

הכירו את גוון השחור הטהור - Dark Mode

שחור אף פעם לא היה חגיגי ושמח יותר! הכירו את גוון Dark Mode שמכניס לחדר טון של נוכחות, אופי וכוח. לא כל אחד או אחת מרגישים מספיק בטוחים בשביל לקחת מברשת ולהתחיל לצבוע את החלל שלהם בצבע הכי דומיננטי בפאלטה. אבל מה שבטוח, זה שהם אנשים נועזים עם חתיכת אמירה!


ה-Dark Mode משנה את כללי המשחק, שם את הבאנלי, הרגיל והנוח בצד ובא לעשות הרבה אקשן בחלל שלו. הוא לא מתנצל, לא מחפש שיחביאו אותו והוא הולך להפתיע אתכם בענק ברמת ההתאמה שלו לכל כך הרבה סגנונות וחללים.



קצת על הצבע השחור


הצבע השחור הוא בראש ובראשונה כוח ועוצמה. בתרבויות מסויימות מייחסים לצבע השחור משמעויות שליליות, אך מצד שני הצבע השחור ידוע גם בתור צבע שבמינונים הנכונות מכניס טון של עוצמה, מסתורין, ידע ודרמטיות שהופכים את החלל לבלתי נשכח.


בתרבות הסינית למשל, הצבע השחור מסמל את המים ואת כיוון הצפון. מדובר בצבע שלוקח כאמור את הפוקוס לכל הצבעים ומשתלט.

חשוב לדעת שלצבע השחור יש גם המון מקום של ביטוי מהתת מודע, השחור בתרבויות רבות מסמל מקום של התבוננות פנימית וסקרנות לרובדים עמוקים בתוך עצמנו.


איזו אווירה יוצר הצבע השחור הטהור Dark Mode על החלל שלנו?


על הגוון ה-Dark Mode נאמר - תשתמשו בו נכון או שאל תשתמשו בו בכלל. בגוון השחור או ספציפית בגוון ה-Dark Mode צריך להשתמש בצורה מושכלת ונכונה. צביעה של עודף קירות בגוון זה עשויה לייצר לנו את התחושה ההפוכה ממה שהיינו רוצים (קודרת וסוגרת), לעומת זאת, קיר אחד כזה מרים את הסטייל לגבהים מסחררים שעוד לא ראיתם כמותם.


יש משהו בגוון המיוחד והכהה הזה, שגורם לנו להתחדד, להתפקס, לראות דברים בצורה עמוקה יותר ומרגשת יותר. אין סיכוי שנרגיש בחלל שלנו משועממים או חסרי השראה, כי השחור שם בשביל לעורר אותנו בכל רגע נתון. מה גם, שתחכו לרגע שיגיעו האורחים לבית שלכם, ההתפעמות לא תאחר להגיע.




בואו נדבר על השילובים שהם Perfect Match עבורו:


BoHo .את הקר של השחור מחבק גוון האוף וויט החמים שמכניס נקודות של אור אל האפלה הסקסית


Back To Basics

צבעי כוכבי הלכת של האפור הבהיר הנוצץ הזה עובדים מושלם על השחור הקודר ומכניסים לו עומק.


Dreamcatcher

מי יכול להשתלב עם השחור טוב יותר כמו הלבן הניגודי הנקי והיפה? השילוב המושלם של הצמד המנצח.




אנחנו מזמינים אתכם להתחיל ליצור את החדר המעוצב ונוטף הסטייל שלכם כבר עכשיו. תוכלו למצוא אצלנו מגוון ענק של צבעים מומלצים שבחרו טובים המומחים שלנו מבלי לשבור את הראש

מתוך אלפי הגוונים במניפה.


 

רוצים להזמין את הגוון DARK MODE אליכם הביתה?

 

bottom of page
Colors Open SUPPORT widget