top of page

איך צובעים חדר שמשדר רוגע?

מי מאיתנו לא חווה אתגרים ולחצים בחיי היומיום שלו? אין אחד כזה. החיים הדינמיים דורשים ותובעים מאיתנו לא מעט הקרבות, ולפעמים כל מה שהיינו רוצים זה סביבה נעימה ומרגיעה להיזרק אליה ולתת לה לעטוף אותנו בנחמה ושקט.


כמה כיף וטוב שבאמצעות צבע לקירות, אפשר לעשות ניסים ונפלאות! אז בין אם הסלון הוא פינת הרגיעה שלכם, או חדר השינה או אפילו המטבח, יש כל כך הרבה צבעים רכים, בהירים ועדינים שיורידו את הפאניקה בחדר ויכניסו הרבה אור ושלווה.



אז שניגש לטיפים להרגעת האווירה?


* כל אחד והצבע שמרגיע אותו - רגע לפני שניתן טיפים גורפים להמונים, חשוב לציין שלכל אחד יש את הצבעים שעושים לו נחת בנשמה. חשוב שתתחברו לצבע שעושה לכם נעים, שאתם יכולים לשקוע בו שעות ושמרגיש לכם הכי בבית.


* רואים את החיים ממשקפיים בהירות - הגוונים הבהירים באופן טבעי, מורידים לנו את מפלס הפניקה ועוזרים לנו להרגיש את החמימות שמוקרנת מהם. אנחנו ממליצים לכם להתעטף בגוונים שאתם אוהבים, בטון הבהיר שלהם. לא תאמינו כמה כיף יהיה לכם איתם.


* צבעים חמים - תארו לכם שבחוץ יש יום גשום, אפור וקודר, מצב הרוח איך נגיד, יכול להשתפר... צבעים חמים מכניסים לנו אור ומדליקים בנו כל פינה של נחמה בגוף. לכו עליהם אם חשוב לכם לקבל מהחלל שלכם איזון ובוסט של חמימות ומצב רוח טוב.




הצבעים שיעשו לכם נחת בחיים

הכירו את הגוונים שבחרנו במיוחד עבורכם, שיעזרו לכם להיכנס למוד של רוגע.


חיבוק דוב, בקטע טוב! צבע הפרווה החמה פשוט מלטף לנו את הנשמה. איך אפשר שלא להיות ממנו באורות?


האפרסק המאוהב מכניס אור בהיר לחדר. אווירה ספק רומנטית, ספק ביישנית, שבטוח מכניסה אותנו לאיזון רגשי חיובי.


כשמו כן הוא, המעלה הרשמי של מצב הרוח בבית. הורוד אף פעם לא היה לגיטימי יותר מהיום. הכניסו אותו לבית, הוא כבר ידאג להרים את האווירה.


 
 

אנחנו מזמינים אתכם להתחיל ליצור את החדר המעוצב ונוטף הסטייל שלכם כבר עכשיו. תוכלו למצוא אצלנו מגוון ענק של צבעים מומלצים שבחרו טובים המומחים שלנו מבלי לשבור את הראש מתוך אלפי הגוונים במניפה.










bottom of page
Colors Open SUPPORT widget