top of page

הכירו את הגוון COUNTING STARS

עם תחילת החורף שבא עלינו לטובה, החלטנו להתכסות בסגריריות המלכותית המיוחדת שלו ולהלביש את החלל שלנו בצבע הלבן הקריר שעושה לנו חם בלב.

יש משהו בלבן, שמעבר לעובדה שהוא ניטרלי ומתאים להכל, הוא העוצמות שלו והוייבים הגבוהים שהוא מעביר.


הצבע הלבן הוא אחד הצבעים הפופולריים, אם לא הכי פופולרי בישראל ובעולם על קירות הבתים, המשרדים והחללים השונים, ומככב הודות ליכולת שלו לתת לכל ספייס את המקום והבמה שלו.

על הצבע הקסום הזה תוכלו תמיד להשתולל ולתת את הביטוי שלכם מבלי שהוא יפריע, אלא ההפך, כשהוא נותן חופש מקסימלי לכל מטרה וכוונה.

אז קדימה, בואו נכניס אותו הביתה, ומהר.


קצת רקע על הצבע הלבן


אנחנו לא יודעים אם ידעתם, אבל לבן הוא הסמל לשלום (היונה הצחורה, אתם יודעים את זה), הלבן גם מייצג קדושה, טהרה והתחלות חדשות.

הצבע הלבן משתייך לנו באופן כמעט מיידי לכל מה שקשור לניקיון, סטריליות והיגיינה (כמו חלוקי הרופא) והוא גם מעביר מסרים של התעלות ועליונות.

זה לא סתם שבתים לבנים משדרים משהו יוקרתי וגבוה יותר.


הצבע הלבן הוא צבע א-כרומטי, כלומר, נטול צבע, אך בו בזמן הוא מרכיב כל צבע וצבע בסקאלה. ללבן יש משמעויות רבות בתרבויות שונות:

ביהדות הצבע הלבן הוא צבע קדוש. בתרבויות המערב הצבע מסמל טוהר, ניקיון, שקט, בתולין ושלווה (כמו כלות שמתחתנות בצבע הלבן) ולעומת זאת אצל הסינים וההודים - לבן מסמל אבלות.


איך שלא נהפוך את זה, הצבע הלבן שרק נראה לנו "שקוף" או גנרי, אך הוא מכניס כל כך הרבה נוכחות ודרמטיות בנוכחותו השקטה.


איזה אווירה יוצר הצבע COUNTING STARS על החלל שלנו?

הלבן משרה תחושת ניקיון, הוא קלאסי, ניטרלי, נוכל ליצור באמצעותו כמעט כל מה שנרצה מבלי שיקלקל או לא יתאים.

הוא מגדיל חללים והוא יודע להאיר גם חדרים חשוכים.

הלבן יודע להבליט בצורה מדהימה פריטים יפים בבית שלנו ונותן את הבמה לכל אחד מהם לבלוט.


הלבן מתאים לכל חדר וחלל, הוא לא דורש מכם הרבה מאד יצירתיות והתחכמות, הוא פשוט מחמיא, משתלב בצורה מדהימה וקשה מאד לעשות איתו טעויות.



בואו נדבר על השילובים שהם Perfect Match עבורו:


כחול עמוק ואלגנטי שמכניס עוד מימד של אצילות לקיר.

הכחול יחד עם הלבן מזכיר לנו קצת אלמנטים טבעיים חורפיים (אך בו בזמן מכניסים המון חום), שני הצבעים נתפסים כמלכותיים ויוקרתיים ויעזרו לנו להשיג מראה שאינו יומיומי וכך נצליח לתפוס את העין של כל מי שמסתכל.


אם בא לכם לחמם את הצבע הלבן הקריר, הטוסקנה תעשה את העבודה מדהים. יש משהו בחום והלבן שמזכיר לנו אור על עץ, או שלג עם עצים או אדמה עם אור, תיקחו את זה לאן שאתם רוצים, אבל עם העובדה שהשילוב הזה הוא טירוף של יופי, אי אפשר להתווכח.


הוסיפו ללבן המושלג אפור ענני מתכרבל שיתן לחלל טוויסט של תחכום. האפור העכברי הקריר, יחד עם הלבן משדרים לנו איזון, אורבניות, גראנג'יות תעשייתית מגניבה ובקיצור - השילוב הזה מתאים לאנשים אדג'יים שאוהבים לשבור שגרה.




אנחנו מזמינים להרגיש בנוח להתייעץ בכל זמן עם המעצבים שלנו להתאמת צבע מושלם לחלל שלכם. גם המומחים שלנו עומדים לרשותכם בצ'אט לליווי וטיפים לצביעה.

מחכים לשמוע מכם!

 

רוצים להזמין את הגוון COUNTING STARS אליכם הביתה?


 





bottom of page
Colors Open SUPPORT widget