top of page

איך מגדילים חלל באמצעות צבע? הטריקים שחייבים להכיר

אנחנו מאמינים שגם בחלל קטן יש הזדמנויות גדולות. אז רגע לפני שאתם חוששים או מתבאסים לעבוד עם חלל קטן, יש לנו טיפים שיעזרו לכם "להרחיב" את החלל באמצעות צבע קיר.


החיים הם לא תמיד תוכנית מושלמת כבקשתך, והרבה פעמים נדרשת מאיתנו יצירתיות כדי להפוך את האתגר להזדמנות. אז אם החלל שעומד לרשותכם הוא קטן או מצומצם, לא תאמינו כמה צבע יכול לעשות את ההבדל ולייצר לכם "אוויר לנשימה".



בואו ניגש לטיפים שיגדילו לכם את החדר:



1. צבעים כאלמנט לטשטוש הגודל - עצם זה שבחרתם בצבע "חי" לחדר, כבר יצרתם מוקד מתעתע לעין, שגורם לנו לתחושת מרחב גדולה יותר. הצבעוניות שמייצרת עניין בחלל יודעת לעשות עבודה מצוינת של שינוי הפוקוס בחלל.


2. משחקי טונים - אחד מהטריקים המוכרים והטובים לייצר תחושת חלל רחבה יותר, היא לצבוע קיר אחד בטון גבוה יותר מהקיר השני. למשל, אם בחרתם בקירות בצבע ירוק, אז צבעו קיר אחד בגוון ירוק כהה יותר וקיר שני בגוון ירוק בהיר יותר.

מעבר לזה שהתוצאה שמתקבלת יוצאת וואו, גם תקבלו אוויר לנשימה בחדר.




3. תקרה בצבע - אל תתעלמו מהתקרה שלכם, כי גם לה מגיע תשומת לב של צבע. אם בחרתם לצבוע את החלל שלכם בצבע מסוים, צבעו גם את התקרה באותו הצבע וכך תייצרו אשליה של קיר שנמשך ומתארך יחד עם השאר, מה שתורם ליצירת תחושת מרחב.


4. צרו קיר מרכזי עם אופי - מכירים את הפינות הכי זכירות בבית? הפינות הפוטוגניות שעיצבתם במלוא המחשבה והסטייל? אז אותן הקירות של אותן הפינות צריכות להיות צבועות בצבע דומיננטי שימשוך את כל תשומת הלב והמיקוד אליו.



5. פסים של מרחב - צביעת פסים לרוחב זו שיטה כל כך פשוטה וקלה לייצר אשליית מרחב בחלל. תוכלו לצבוע את הפסים בגוונים שונים שישתלבו בצורה מעניינת בעין. תזהרו, כמות המחמאות שתקבלו על הפינה הזאת עשויה להיות מתישה.


אז קיבלתם פה ים של טיפים שווים להגדיל את החלל של הדירה הקטנה או המשרד שהייתם כל כך רוצים שתרגישו בו יותר מרווח, ואין ספק שאם תיישמו את הטיפים, תוכלו להנות מחלל נוטף סטייל ומרחב ביחס למה שהכרתם עד היום.


חשוב גם שתדאגו שהחלל שלכם יהיה מסודר ומאורגן בצורה נכונה, כי עם כל הכבוד (ויש הרבה כבוד) לצבע שלנו, יש גם חשיבות רבה לתכנון החלל, לעיצוב שלו, לבחירת האלמנטים המדויקים לו ולעשיית סדר. ככל שיהיה יותר "נקי" בעיניים, ככה יהיה יותר מרווח. תזכרו, גם החללים הגדולים ביותר, כאשר יש בהם אי סדר, הם יראו קטנטנים.

 

אנחנו מזמינים אתכם להתחיל ליצור את החדר המעוצב ונוטף הסטייל שלכם כבר עכשיו. תוכלו למצוא אצלנו מגוון ענק של צבעים מומלצים שבחרו טובים המומחים שלנו מבלי לשבור את הראש מתוך אלפי הגוונים במניפה.





bottom of page
Colors Open SUPPORT widget