top of page

איך לצבוע קירות?

אם אתם רוצים לבצע שינויי בבית, להחליף את הקו העיצובי שלו או סתם לעשות שינוי קטן על מנת להכניס קצת אור לבית – צביעת קיר בצבע ייחודי ומיוחד הוא לחלוטין הרעיון הטוב ביותר עבורכם. צביעת קירות היא לא משימה מורכבת במיוחד, אך עדיין יש להתכונן אליה ולקחת אותה במלוא הרצינות על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר. אנחנו ב-Color מאמינים בכוח שיש לצבע בתוך חדר או חלל, לכן הכנו עבורכם תשובות לכל השאלות החשובות שצריך לדעת לפני שאתם ניגשים לצבוע את כל הקירות בבית.

איזה ציוד אני צריך\ה?

ישנם כמה פריטים חשובים שצריך להצטייד בהם כשאתם ניגשים לצבוע כל קיר:

האם עליי להכין את החדר מראש?

יש כמה פעולות שאנחנו ממליצים לכם לבצע לפני שאתם מתחילים במלאכת הצביעה:

  • הוציאו מהחדר את כל הרהיטים, התמונות והחפצים הנמצאים בו, על מנת למנוע מצב שצבע נוגע בהם או הורס אותם. במידה ואין באפשרותכם להוציא את הרהיטים מהחדר, כסו אותם ביריעות ניילון או בבד כלשהו וודאו כי הם רחוקים מהקיר שאתם צובעים ככל הניתן.

  • פרסו על רצפת החדר עיתונים או יריעות ניילון שיגנו על הרצפה מהתזות צבע לא רצויות. במידה ואתם צובעים רק קיר אחד ניתן למגן רק את הרצפה הצמודה לאותו קיר, אך אנחנו ממליצים לכם למגן את רצפת כל החדר.

  • מששו את הקיר המיועד לצביעה וודאו כי הוא חלק לחלוטין, ללא בליטות קטנות של גבס או קילופי צבע ישנים יותר.

  • מגנו את קצוות הקיר שלכם באמצעות המסקנטייפ. הדביקו אותו על הפאנלים, המשקופים, שקעי החשמל, המתגים ועל המרווח שבין הקיר לתקרה כדי למנוע מהצבע לעבור אל האזורים האלו.

  • מרחו על הקיר שכבה של צבע יסוד לקיר (אצלנו הוא נקרא צבע Base), צבע הנקלט לחלוטין בקיר ויכין אותו לקלוט את הצבע החדש. חשוב להקפיד על מריחה אחידה ושווה של צבע היסוד על מנת להבטיח צבע אחיד על כל הקיר.

אז איך בעצם אני צובע\ת את הקיר?

צביעה איכותית שתחזיק לאורך זמן של כל קיר שהוא מורכבת מכמה שלבים:

  1. ערבבו את צבע הקולור שלכם היטב על מנת לקבל מרקם אחד של צבע.

  2. התחילו את הצביעה דווקא מקצוות הקיר ומגבולותיו, כך גם תוכלו לחתום את גבולות הצביעה שלכם וגם יהיה לכם יותר קל לראות שאתם לא חורגים מהם. השתמשו במברשת הצבע שברשותכם על מנת לצבוע את האזורים האלה. חשוב ביותר! ודאו כי אין על המברשת יותר מדי צבע שעלול לנזול על כל הקיר.

  3. עברו לצבוע את מרכז הקיר באמצעות רולר הצבע שברשותכם. הקפידו לבצע מריחות ישרות ואחידות על מנת לוודא שהצבע נתפס היטב על הקיר ושהוא נראה אחיד. חשוב להקפיד על לחיצה עדינה של הרולר על הקיר בעת הסיבוב על מנת לוודא שהצבע נתפס היטב בקיר.

  4. אל תמהרו למרוח את שכבת הצבע השנייה. תנו לשכבה הראשונה זמן להתייבש, אפילו כמה שעות, ורק לאחר מכן עברו לשכבה השנייה של הצבע.

  5. לאחר מריחת הצבע השנייה הסירו את המסקנטייפ שהדבקתם על גבולות הקיר והמתינו לייבוש מלא של הקיר.


דבר אחרון וחשוב בהחלט, קחו צעד אחורה ותעריכו על היצירה שלכם, עשיתם את זה! אל תשכחו לשתף את האומנות שלכם עם קהילת Color, @color_by_jacobi, #my_color

במידה ואתם לא בדיוק יודעים איזה גוון בדיוק יתאים לדירה שלכם או שאתם מתלבטים בין כמה צבעים לקירות אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו ולבחון את כל הגוונים והפתרונות היצירתיים שאנחנו מציעים.


אנחנו אוהבים לדבר על צבע - שלחו לנו את השאלות שלכם בצ׳ט אונליין או בדוא"ל אל Info@colorpaint.co.il ואנחנו נעמוד לרשותכם!



bottom of page
Colors Open SUPPORT widget