top of page

צביעת עץ ומתכת - כך תעשו זאת נכון

לפעמים, כשאנחנו רוצים לרענן את החללים בבית אנחנו בהכרח חושבים שהדבר כרוך בהוצאות רבות. אחד הדברים שהכי משפיעים על החלל בו אנו חיים הם הרהיטים.


רהיטי עץ ומתכת ישנים הם הדבר הפושט ביותר והכיף ביותר לחידוש וכשנכניס להם צבע, לא תאמינו שרציתם לזרוק אותם! יחד עם המומחים ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לצבוע בקלות כל רהיט ומשטח בבית.


ודאו שאתם רוכשים צבע שמתאים למשטח הנצבע


טעות נפוצה במיוחד של הרבה אנשים בעת קניית צבע היא קניית צבע שמיועד למשטח אחר. לא מעט אנשים שרוצים לקנות צבעים למתכת או צבעים לעץ יוצאים בסוף מהחנות עם צבעים לקירות. ונתקעים עם סוגי צבעים שאין להם כלל שימוש בהם.


על מנת לעזור לכם להימנע מקניות מיותרות, באתר שלנו תוכלו להבין בקלות איזה סוג צבע מיועד למה. אנחנו יודעים שזה יכול להיות מבאס לרכוש שני דליי צבע עבור שני צביעה של שני סוגי משטחים שונים, ולכן ייצרנו עבורכם צבע המיועד הן למשטחי עץ והן למשטחי מתכת: צבע MULTI.



צבעים לעץ ולמתכת
גרסה מיוחדת לעץ ולמתכת

הכינו את הרהיט לצביעה


כל רהיט וכל סוג של משטח זקוק להכנה אחרת לפני שאתם מתחילים לצבוע אותו. במידה ואתם רוצים לצבוע פריט עשוי עץ, עליכם לוודא כי לא תקוע בו שום דבר כדוגמת מסמרים. בנוסף, חשוב לשייף את הרהיט לפני הצביעה על מנת לוודא שאין בו זיזים או בליטות שיכולות להפריע לצביעה. אם מדובר ברהיטי פורמייקה או רהיטים דמויי עץ, חשוב לצבוע עם שכבת יסוד - BASE.

תמיד טוב להשתמש בשכבת בסיס


המושג "צבע בסיס" לא זר לאנשים הבאים מעולם האומנות או הבניין. צבע הבסיס, שאצלנו באתר נקרא צבע BASE, הוא למעשה צבע שקוף שנועד לשמש כשכבת הצבע הראשונה על הפריט הנצבע.


מריחה אחת של צבע היסוד שלנו תוודא שהצבע יישאר נוכח על כל סוגי המשטחים ותאפשר לצבע החדש להיטמע טוב יותר על גבי הרהיט. צבע היסוד שלנו נספג היטב על כל משטח והוא לא משאיר ריח רע לאחר הצביעה.

מתאים גם לרהיטי עץ בחדרי ילדים

צבעתם כבר שתי שכבות? תמתינו


לא משנה אם בחרתם לצבוע את הרהיט שלכם בצבע טרקוטה, צבע ירוק או ורוד פוקסיה – ההמלצה שלנו היא להפסיק את הצביעה לאחר שתי שכבות ולתת לצבע להתייבש לחלוטין.


לרוב שתי שכבות של צבע לחלוטין מספיקות לכל רהיט, וצביעה של יותר מדי שכבות צבע יכולות לגרום לרהיט להיראות גבשושי ולא אסתטי. הרהיט יתייבש לחלוטין ואתם עדיין לא מרוצים? תוכלו להוסיף שכבת צבע שלישית.


אנחנו מקווים שהצלחנו להראות לכם שצביעה של רהיטי עץ או מתכת היא לא משימה מאוד מורכבת או מפחידה. יש לכם כבר בראש רהיט שאתם רוצים לצבוע? אז למה אתם מחכים? בחרו color, הזמינו את מדבקות הדוגמא להתאמה מושלמת ואנחנו בדרך אליכם!





bottom of page
Colors Open SUPPORT widget