top of page

טיפים לבחירת צבע וצביעה מקצועית

לפעמים, כשאנחנו עושים שיפוץ או מעצבים מחדש את הבית שלנו, אנחנו מחליטים שאנחנו רוצים להכניס קצת צבע הביתה. החלק שנראה הקל ביותר (ובואו נודה באמת – גם הכיפי ביותר) הוא בחירת הצבעים והתכנון של הבית לאחר השיפוץ והצביעה. אבל כשזה מגיע לזמן האמת, לקניית הצבע וצביעת המשטחים והרהיטים, אנחנו יכולים לגלות שזה עסק יותר מורכב משחשבנו. לפעמים אנחנו יכולים לרכוש צבע שלא מתאים לסוג המשטח שאנחנו רוצים לצבוע, או שהצביעה שלנו יוצאת לא טוב ויכולה להרוס את הרהיט או את הקיר. אנחנו ב-Color רוצים לעזור לכם להשיג את התוצאות הטובות והיפות ביותר בבית שלכם, לכן ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם בבחירת צבע וצביעה של כל רהיט ומשטח בבית, החל מצביעת קירות ועד לצביעת רהיטי עץ ומתכת.



1. השקיעו זמן בבחירת הגוון והתאמתו לבית

לא משנה אם אתם מחפשים צבע אפור לקיר או צבע צהוב לצביעת כיסא הנדנדה שבחצר, היום כל צבע מגיע במגוון רחב של גוונים, ולא תמיד מה שאנחנו רואים באתרים או בחנויות מתאים לבית במציאות. אנחנו ב-Color שמים את הדגש על הגוונים והאפשרויות שהם יכולים להכניס לכל בית, לכן זיהינו את הבעיה הזו ומצאנו פתרון שטוב בשביל כל אחד! אצלנו באתר תוכלו לראות את כל גווני הצבע שאנחנו מציעים, לראות תמונות של הצבע על קיר\רהיט מתאים ולהבין אם הגוון הזה מתאים לכם.

אתם רוצים לבדוק אם הצבע מתאים לפלטת הצבעים בבית אבל לא רוצים לקנות דלי צבע שלם שאולי לא תשתמשו בו בסוף? אין בעיה. מלבד מכירה של דלי צבע של אותו גוון, אנחנו מציעים רכישה של מדבקת דוגמא של הגוון בעלות בסיסית של חמישה שקלים בלבד. כך תוכלו לבדוק את הצבע בעיניים שלכם, להחליט אם הוא מוצא חן בעיניכם או לא ורק אז לרכוש דלי צבע שלם.


2. השתמשו בשכבת בסיס במידת הצורך

ישנם מקרים שבהם צריך להשתמש בשכבת בסיס על הקיר או על הרהיט לפני שאתם מתחילים להכניס צבע לחלל, לרוב עולה בהם צורך כשאנחנו רוצים לצבוע קיר או רהיט חדש או אם אתם רוצים לכסות קילופי צבע קשים. על מנת לסייע לכם גם בזה, אנחנו מציעים למכירה באתר שלנו סוג צבע בשם Base- צבע יסוד. מריחה אחת של צבע היסוד שלנו תוודא שהצבע יישאר נוכח על קירות ורהיטים שונים. צבע היסוד שלנו נספג היטב על כל משטח והוא לא משאיר ריח רע לאחר הצביעה.


3. וודאו כי הצבע שאתם בוחרים תואם למשטח

טעות נפוצה במיוחד של הרבה אנשים בעת קניית צבע היא קניית צבע שמיועד למשטח אחר. לא מעט אנשים שרוצים לקנות צבעים לקיר יוצאים בסוף מהחנות עם צבעים למתכת ונתקעים עם סוגי צבעים שאין להם כלל שימוש בהם. על מנת לעזור לכם להימנע מקניות מיותרות, באתר שלנו תוכלו להבין בקלות איזה סוג צבע מיועד למה. אנחנו מציעים שני סוגי צבע למכירה- צבע המיועד לקירות ותקרות (נקרא גם צבע Wall) וצבע המיועד למשטחי עץ ומתכת (נקרא גם צבע .(Multi כל הגוונים שמוצגים אצלנו באתר זמינים לרכישה בשני סוגי הצבעים כך שתוכלו להיות בטוחים שתוכלו להשתמש בצבע שתרצו על כל משטח שתרצו.



4. ודאו כי המשטח שאתם צובעים חלק לחלוטין

פעמים רבות אנחנו יכולים לגשת לצביעת קיר מסוים בבית או רהיט ישן ואנחנו מגלים שמשטח הצביעה לא חלק או עוד לא מוכן לצביעה. ברהיטי עץ נוכל למצוא שבבים קטנטנים, קירות יכולים להיות מעט גבשושיים ורהיטי מתכת חמים יוכלו לעשות רק נזק לצבע ולכם. לכן, לפני הצביעה, ודאו כי המשטח שלכם מוחלק, על מנת להביא לתוצאת צביעה חלקה הרבה יותר ויפה הרבה יותר.


דבר אחרון וחשוב בהחלט, קחו צעד אחורה ותעריכו על היצירה שלכם, עשיתם את זה!

אל תשכחו לשתף את האומנות שלכם עם קהילת Color, @color_by_jacobi, #my_color








bottom of page
Colors Open SUPPORT widget